hej, hej hemskt mkt hej.

gameday today. hemma match mot bajs opal. borde vinna. eller jag har bestämt att jag ska fixa storvinst åt girlsen. hoppas bara jag slipper stå själv. för det orkar jag inte. eller jo det gör jag men ändå. får stöd från läktaren av saken tror jag. snäll som jag är så får han kolla på mina matcher. bara han håller käften där uppe annars spelar jag inte. japp. envis som få. fick gå upp massa tidigt idag för att saken oxo skulle spela match. hoppas det går bra så han är på bra humör sen. kan ju hoppas att det går bra för mig med annars är hela kvällen förstörd. sitter alldeles själv i stugan och kollar film nu. kallt som fan är det. ska dit imorrn. vill verkligen inte. kommer inte kunna sova ikväll pga det. ska va uppe hela natten så hela dan i skolan blir förstörd imorrn. har endå bara äcklig eng. som jag ligger tre mil efter i. bajs. men ska fortsätta watcha movie nu sen gå ner och fixa mat åt mig och pappsen och ladda inför matchen. asskicking till max som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0