everybody knows.

har precis, nästan iaf, duschat bort den där äckliga känslan från igår. tror jag iaf. det var äckligt. obehagligt. usch jag vill aldrig mer göra om det. blir lessen bara jag tänker på det. känner mig smutsig. får trösta mig med lite musik i en timme till. sen får jag besök av världens bästa. han var snäll och kommer och sover hos mig. det gillar jag väldigt mycket. torsdag snart oxo. vilket betyder 8 månader. tror jag. det borde vara det. japp jag hade rätt. ja jag var tvungen att kolla. svårt att hålla räkningen när man är trött. och matte är inte min starka sida. men ska hitta nått kul att se så tiden rullar på lite så assface kommer nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0