bästa humöret ever.

är på världens bästa humör. NAE! tänker inte säga varför. kommer bara skriva nått dumt då... men är äckligt jävla arg! just det inte skriva nått så det blev nått dumt. fredag imorrn och det gör mitt humör lite bättre. jag skoja. tänker inte säga varför där heller. håller det för mig själv idag.
fundera på att göra det där idag igen som jag inte gjort på flera månader. satt och planera men kom på att jag slängde alla för ett bra tag sen. men kom på att jag har andra saker. såg nått på tv där dom sa nått om det. och det stämmer. det hjälper faktiskt. sjukt, men sant. och varför vill jag helt plötsligt göra det? för jag är arg, ledsen och massa annat och det brukade hjälpa. men nu kommer tårarna ist. får bli dom idag ist så kanske det där händer en annan dag. har på sån där bra musik för mitt humör. absolut. tanken på skolan imorrn gör allt mkt bättre. fullt imorrn igen och jag orkar verkligen inte! gick apdåligt idag. gick apdåligt igår på träningen och tveksamt att dom kommer komma ihåg att jag ska få börja. värsta bästa för mitt absolut bästa självförtroende. och jag blir på yttligare bättre humör när du bara slutar svara. ja, absolut. längtar faktiskt till lördag. träffa bästa brorsan. längtar efter yttligare 7 timmar i disken.
ska gå och dränka mig eller nått nu. är äckligt trött på det här. posetiva klubben!


charmigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0