bara sådär.

det är bara 1700 mat beställt tills imorrn. det betyder 1700 om inte fler tallrikar, 1700 bestik som ska sorteras och diskas två gånger, MASSA formar och äcklig jävla grovdisk. min lördag är räddad. verkligen. om jag hade orkat hade jag krypt ner ännu längre under täcket och låtit tårar rinna som ett vattenfall. kanske gör det senare. för det är nått skit som trycker på. får sova lite imorrn iaf, om inte min käraste pojkvän sms mig halv 6 imorrn när han ska åka. om han gör är det mord som gäller. på söndag äre inget sova som gäller. vid tolv ska jag kolla på match. japp. helt frivilligt. tolv, en söndag. shit pomme vad jag måste älska den människan. har sen en rolig borta match i vadstena kl 7. JIPPIE! om jag har tur så väntar det nån på mig när jag kommer hem. jag håller tummar och tår. men ska hitta nått kul att kolla på, skala min clementin om det nu heter så. så det kommer lukta sånt i hela stugan och om hela mig. sen ska jag äntligen sova. tror det behövs. fick tvinga upp mig ur soffan förut efter en nap på två och en halv timme. skönt vare! måste lära mig att sova på nätterna ist. good luck på det. men see you soon then, om jag nu överlever natten och imorrn...


världens snällaste är du som säger att det där är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0