arg. nehedå.

min dag, vecka, helg, månad, år har blivit förstört. japp. fick ett jättetrevligt samtal förut. eller personen jag prata med är underbart trevligt och vi fick i oss massa skratt. tack för att du gjorde mig lite glad iaf! men aa. kunde ju inte varit bättre sak hon berätta. hatar äckliga johnbauer. två dar innan bara sådär. och ALLA måste. JIPPIE!!!! hela dan blev bara bajs nu. och varför just vi? har lust att slå ner hela stugan och elda upp den. men då har jag ju ingenstans att sova så jag hoppar nog det.
och det blev inget idag heller, det har oxo bidragit till mitt jätte braiga humör. hoppas och håller tummar och tår för torsdag ist. men lika bra att inte hoppas för mkt.
ska faktiskt till skolan imorrn. ser verkligen fram emot det nu när vi har det där. skulle egentligen sluta kvart över elva men nu slutar vi väl fyra eller nått. BLÄ på skolan. kan man inte få ta ett friår eller nått. ska komma i rosa byxor och slimegrön tröja. mohaha...
men ska kolla film nu och försöka lugna ner mig. lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0