alone in the dark.

håller på att hosta upp lungorna tror jag. inte långt ifrån iaf. inte varit i skolan på hela veckan. ska nog ta en tur dit imorrn om min kära hals tilllåter det. skulle ju inte bli helt förtvivlad om jag måste va hemma imorrn oxo. känner mig äckligt trött på allt som har med skolan att göra. har lust att elda upp hela skiten. mitt bästa jb har försvunnit. äckliga jb. blä. hatar skolan. skulle sitta fint med ett långt härligt lov. absolut.
mamma och pappa åker om typ 21 dar. och jag räknar ner varför? får se hur en månad utan mamma kommer gå. det är ju inte liksom bara att ringa så kommer dom hem. nepp. får väl bita i det sura äpplet och stänga inne allt och ta det när dom kommer hem igen. får ju sällskap av farmor och saken iaf.
nu längtar jag massor till lördag kväll när jag har jobbat färdigt och är på väg hem med dig. sen väntar en efterlängtad sovmorgon. äntligen!
men ska kolla på bästa per morberg och sen försöka hamna i samma sömn som i natt. omöjligt eftersom jag sover själv. men försöka duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0