ajaj.

ingen skola idag. inget jobb idag. gjorde nått med handen igår så den gör feting ont typ hela tiden. as kul när det är match i helgen. bra jobbat. jävla visp fan. huvet känns konstigt hela tiden oxo. hatar fucking kotte. blir alltid såhär nu. mammas fel. hon som smittar mig med sånt här skit. ska sova helt själv här uppe inatt. orka inte ta med mig stina. hon snarkar för mkt och vaknar för tidigt. blir kanske inget imorrn. saken är sjuk. absolut inte mitt och lukas fel. hoppas han kan komma hit och hålla mig sällskap imorrn. annars blir det nog en sån där rolig hemma kväll vid datan och massa musik. nada good. men ska kolla på film nu och sen försöka sova bort allt onda som ska hitta hit.

ajlavjou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0