wiho.

ingen mer servering nu förens praktiken. yeah. äntligen slipper jag skiten. fortfarande kissnödig typ hela tiden. var hos syster och hon ringde vårdcentralen åt mig. när dom ringde upp tyckte dom att jag skulle ringa ungdomshälsan ist. hopp. men nae dom hade ingen tid. så aa. syster tror att det är en urinvägsinfektion. kul. har fått apont i ryggen nu oxo. bara det inte gått och satt sig i njurarna. det vill jag inte. hoppas jag kan ta mig upp ur sängen imorrn för imorrn ska jag till skolan. japp. på en lördag. i 6 fucking timmar. gud va min dag är gjord. men får iofs va i köket eller nått. ensam hemma HELA helgen. skönt. ingen som klagar och är dryg. en hel helg med bästa stina. rolig bortamatch mot finspång på söndag bara. yeah... men ska kolla tv nu och hålla mig vaken nåra timmar till och sen sova så jag orkar upp imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0