what do you got.

gillar när det gör sådär härligt ont att man inte kan sova. det som är ännu mer härligt är när det börjar göra ont innan man ska sova vilket gör det hela mkt svårare. gillar det här starkt. har väl börjat vant mig nu efter 4 år. eller nae. och är absolut inte avundssjuk på mamma och pappa att dom har det mkt varmare än oss och ingen snö. fick knappt upp dörren förut när jag skulle in. tänk om jag blir instängd inatt!! var faktiskt kvar i skolan frivilligt en och en halv timme fast jag kunnat dragit. plus poäng till mig. det borde mamma gilla.
hade en tråkig liten stund nyss. förlåt. jag kan lova om du oxo lovar. när det kommer till den punkten att det inte känns längre kanske man ska sluta. men den tråkiga stunden försvann lika snabbt som den kom. helt otroligt bra är vi vissa stunder. är trött. ska nog sova snart. tror jag. om jag kan. tror jag umgås för mkt med min bror. börjar bete mig som han. inte alls bra. nä, nu sover vi.
pain in the mage here we come!

I'd give anything and everything.
Through weakness and strength, happiness and sorrow,
for better for worse, I will love you with every beat of my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0