tudelilu.

satt och väntade på att nån skulle skicka ett sms igår att han fick sova hos mig och satt i bilen på väg. fick jag nått sånt? nä. men sen helt plötsligt tändes lampan nere vid garaget och min bästa knacka på dörren. det gjorde min dag lite bättre. eller ganska mkt. var jätte kul när han reta mig för hur jag gick och vände mig i sängen. askul. skulle gått till skolan idag, hade ingen tanke på att va hemma. men idioten banka in lite vett i mig så jag stanna hemma idag. fortfarande ont och mår apilla av pillerna. men imorrn tänker jag fan gå endå. orkar inte ligga i soffan hela tiden. imorrn får jag sällskap. tror jag iaf. har dragit ner på matintaget. äter jättemkt just nu. har tvingat i mig en halv macka och en halv mugg oboy imorse, stina råka få andra halvan, sen blev det nåra gafflar makaroner och två skivor korv till maten. det är nog allt jag kommer att äta idag. bara till onsdag kvar sen ska jag nog kunna äta som vanligt igen. hoppas jag. och mamma och pappa kommer hem snart! yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0