trööööööööööööööööööööött.

är trött. väldigt trött. skulle kunna somna mitt i en mening. ska snart lägga ner och vända mig om och sova. får sova 35 min extra imorrn. sånt gillar vi! jobbat helt själv utan brorsan idag, gick asabra men inte riktigt lika kul. blev retad för min längd, jag fick svamp och blev arg på skärmaskinen och potatisen. sista dan för den här veckan imorrn eller bara skoja. blir nog kanske lördag. sånt som märkas. fick träffa pluttis nåra timmar idag. me like. blir att va själv hemma torsdag, fredag. skönt. tror jag. mamma och pappa åker på torsdag morron. får la se hur det går en månad med farmor. men ska sova nu innan jag somnar med datorn i högsta hugg. kanske skriver nån hemlighet i sömnen då, vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0