that´s when I look at you.

mamma och pappa är äntligen hemma nu! hade inte klarat en dag till med farmor. lovar. trodde jag skulle skjuta idioten imorse. helt jävla dum i knoppen. om det ens räcker. men nu är dom hemma så nu slipper jag helvetet. fick mina skor. rosa och svarta. en väska, parfym och lite annat smått. christoffer fick oxo ett par skor och lite annat. snälla är dom. inte alls så bruna heller. haha suckers. äntligen kök i skolan igen. dags att visa idioterna i skolan vem som bestämmer. annars åker the big knife fram. mohaha. nae börjar flippa nu. måste nog sova tror jag. snart iaf. ska se tv nån timma till först. måsta sova så jag orkar ta mig igenom all snö imorrn igen. får sällskap imorrn. yeah. snuttis kommer hit och sover. om han nu får.

SOOOOOOOOOOOOON!
hej du din fis. du vet väl om att jag sådär tycker om dig ganska mycket. haha cp retard är du. haha insnöad fiskolja. hålla på med horor vare oxo.
I fucking miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0