sad.

ligger i sängen och tycker lite synd om mig själv över hur dom där jävla pillerna får mig att må. känner på mig att det kommer bli en sån dar natt inatt oxo. yeah... fortfarande ont när jag ligger ner. me just want to sleep without having ont. ökade matransonen lite förut med en halv risifrutti och en halv masarin. stina råkade få halva. igen. ska försöka äta lite mer imorrn. om det går. för ska ha asagod mat hemma. får väl tvinga i mig annars. tror jag får sällskap imorrn. hoppas det. alltid lika mysigt. bara två dar kvar sen slipper jag dom äckliga pillerna som inte smakar gott. men ska nog iaf försöka sova nu innan det säger pang och gör apont. skola imorrn som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0