så att säga.

nice dag at work today. fick äntligen nåra som faktiskt hjälpte till och inte bara stod och glodde. asa nice. hade en trevlig pratstund med stiener oxo som min bror absolut inte ville höra. han tyckte jag såg aa ut oxo? hur kan han veta hur jag ser ut då? läskigt. fick sluta skapligt oxo. sen kom farfar och hämta mig och nu sitter jag här. själv. igen. och fryser som vanligt. har mysiga magnus bredvid mig och en stina som ligger och låter på golvet. sovmorron till tusen imorrn som gäller. om inte nåra söta varelser väcker mig som vanligt. ska läsa ut en bok imorrn oxo. japp. och lära mig tre sidor om usa på eng. japp. det här kommer gå så bra. klart det kommer mig vi pratar om. blev arg nu. asa arg. så arg att jag kan gråta. men det orkar jag inte göra. är trött som fan men orkar inte gå och sova än. ska se tv nån timme till sen sova. farmor kommer imorrn och sover här. yeah... ska laga mat till henne. får väl hoppas det duger. men nu ska jag fortsätta va arg, kolla tv och frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0