pilla bli.

typ fem timmar kvar att döda sen kan man sova. själv. som vanligt. brukar va så nuförtiden. har kommit på en sak. aa faktiskt så har jag det. haft mkt tid att tänka idag. och alla andra dar i veckan. haft stickmaraton förut oxo. satt i lite över två timmar och nu är det bara halva kvar. yeah. imorrn ska jag till christoffer. men är vi själva? nä. lukas och elin ska va med oxo. japp. vet inte om han skulle komma hit sen på söndag. sånt som märks. japp. har en känsla av att mamma har handlat ganska mkt åt mig. skorna är fixade iaf sen har hon handlat en väska. tror en bh för hon fråga om storlek, klänningar om hon nu kommer ihåg och sen nåra shorts. saker till christoffer har hon köpt oxo. hon är snäll den där. och nu är det faktiskt inte långt kvar tills dom kommer hem. ÄNTLIGEN! typ sådär 50 timmar eller nått kvar. inte alls långt ju. lördag, söndag sen måndag. ska ta en ordentlig sleepmorron imorrn när jag för en gångs skull kan sova. grovt mord på den som väcker mig. promise.

14 dar kvar till tionde.
11 dar kvar till sjunde.
och bara 85 dar kvar till tjugonde. om jag räkna rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0