onsssssssdag.

längtar tills 11.15 imorrn. japp. då ska jag och snuttis åka hem till me och bara va med varandra HELA dagen. som jag längtat efter det efter alla mina små, host, utbrott. snöat hela äckliga dan har det gjort oxo. tyckte det var iaf skapligt mkt snö i stan sen när jag kommer hem är det ännu MER. gillar verkligen att bo på landet. verkligen gillar. speciellt nu när farmor är här varje dag... härlig människa. får en natt själv imorrn iaf. kan behövas. var uppe vid stjärnkrogen för en uppgift i skolan och hälsa på min underbara bror. helt sjukt bra människa. har planer på att tatuera in nått men vet inte vad. har feting beslutsångest. men ska hämta en blåbärspannacotta ur kylskåpet och fortsätta frysa tårna av mig och längta tills imorrn.
Christoffer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0