on my own.

ringt och fixat tid till jourcentralen alldeles själv. helt plötsligt känns det som om jag börjar bli vuxen och göra allt själv. mamma blev lite stolt när jag berätta för henne. så nu äre pencelin tre gånger om dan i 5 dar som gäller. yeah. askul. men nu vet jag vad det är iaf. varit i skolan idag. blev inte så länge för va tvungen att dra. gjorde mozartkulor med lukas. äckliga såg dom ut att va. hasselnöt, nougat, madelmassa och choklad. nejtack. blir ingen match imorrn. can not play. så blir att va hemma hela dan imorrn och inte göra nått. kanske läsa lite i eng boken som kanske ska vara färdig på måndag? har bara sådär 300 sidor kvar. hoppas oxo att jag får sällskap imorrn. skulle va trevligt. sitter i soffan nu med en söt liten greta bredvid mig. ganska söt är hon ibland, iaf när hon försökte trösta mig igår. kanske borde äta nån mat. men nae det orkar jag inte. skulle sitta fint med en alvedon igen men nä det fick jag inte för farmor. men ska ta en iaf så jag kan sova inatt. äntligen sovmorron imorrn om inte greta väcker mig som vanligt vid typ 6.



bara sådär 20 dar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0