när det gäller glas är det bara hårda fakta.

jag tror jag har fått kissnödigsjukan eller nått. är kissnödig hela tiden. jobbigt! kan inte somna eller sova om jag är kissnödig. måste snart dra mig upp ur sängen för att kissa. igen. gud vad intressant det blev. känner att allt är så oerhört intressant just nu. har varit hemma sen tio över tolv och inte gjort ett skit. askul. kände när bussen började närma sig navestad att jag verkligen inte ville åka hem. usch. vill verkligen inte vara hemma. men har väl inget val... och jag kom på att bästa moster kommer hem på onsdag! yeah.
satt och kolla på bilder på dig och oss föut. kände hur en tår rann ner för kinden.
jag saknar dig massor. jag älskar dig massor och skulle kunna göra allt för att få va med dig varje natt.


du är inte samma som förut. du börjar äckla mig. vad tror du om mig egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0