nada school.

ingen skola idag heller. somnade vid halv fyra. tror jag iaf. värsta natten hitills tror jag nog. äckligt trött på den här skiten nu. fick ett mejl förut från mamma att hon tyckte jag skulle ringa igen om det gör ont imorrn oxo så jag får nåra andra piller. men nae det tänker jag inte. orkar inte äta mer äckliga piller nu. har lyckats äta lite mer idag iaf. två knäcke och lite pyttipanna. tror jag nöjer mig med det idag. får se om jag blir sugen på nått sen senare. sitter just nu upp i soffan och räknar ner timmarna tills snuttis kommer hit. yeah. typ bara sådär 6 timmar kvar... känns ju kul. kanske tar en powernap i soffan snart. börjar tro att det är sömnpiller jag fått. alla andra sover runt om mig så varför inte hänga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0