jätte very trött.

är very trött. ska nog sova snart. låter som en bra sak. varit med jossebus hela dagen. underbart. skönt att kunna prata med nån igen. snuttis fyller år imorrn och blir en i gänget. mohaha men inte länge för snart är det min tur. bara 3 månader och 8 dar kvar. sen äre 18 som gäller. nice. och jag ska flytta hem till han tills mamma och pappa kommer hem har jag bestämt. japp. och skäll kommer jag få imorrn med. japp. gud vad glad man blir av det här. snälla föräldrar man har. har iaf en snäll bror som jag får träffa en snabbis imorrn. yeah. få lite broder kärlek i mig. kan behövas just nu. men nae ska sova nu. inte lika skönt som jag gjort inatt men nästan. måste orka med skolan imorrn, skriftligt prov eller nått imorrn i svenska. jippie kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0