I´m a little drunk and I need you now.

och bara för informationens skull så är jag inte döv, inte sist jag kolla iaf. gjort mitt bästa eng prov ever idag. bästa av dom sämsta kanske. tror bigge förstört min passion för eng när det bara blev ett vg i nian. men aa ett g skulle va väldigt trevligt. har roliga kvällöppet imorrn. yeah. askul. men bara 4 fucking dar kvar i serveringen nu. äntligen. kommer inte va hemme förens sent imorrn och så börjar vi fucking som vanligt på onsdag! bästa skolan. verkligen bästa. emma följer med mig hem imorrn och sover så får iaf sällskap. får sällskap på onsdag oxo av snuttis. yeah.


I´m gonna need your help tonight to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0