for the first time.

helt, då menar jag HELT själv idag. hela dagen. tråkigt. men endå skönt. klippte mig idag, blev helt ok tror jag. det får duga iaf. blir ändå kallt ute och mössa snart så det gör inget. vet inte om det blir nått imorrn. får inget svar från min bror. jag stod på listan men jag vet inte hur dags jag börjar. smart grabb...
lyssnade på världens mest förbjunda låt förut. aa. inget mer om det. suttit och lyssnat på musik i två timmar nu. stina kom och trösta mig lite förut. bästa idioten. greta kan slänga sig i väggen. hon har kvällsdampet nu. låter som om hon river hela huset. har lust att slänga ut henne, men det får jag inte. synd. börjar bli trött, tror jag. stina har sovit med mig i mamma och pappas säng hela natten. massa mys. greta har oxo legat, fast hon har flyttat på sig hela tiden. härliga tio över sju väckte dom mig imorse. eller pappa väckte mig först halv sju med ett sms att dom var framme och att allt var bra. snällt. sen när djuren väckte mig såg jag en JÄTTE stor spindel på väggen. kasta en bok på den men missa så tog täcket och kudden ut till soffan och sov vidare tills mamma väckte mig halv åtta med ett sms att dom var framme, allt var bra, att dom skulle vila för dom hade varit vakna 24 timmar. snällt igen. sen ringde hon förut oxo. hemmlängtan? inte en blekaste. men ska sitta och hoppas och drömma lite till sen gå in och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0