duktiga jag.

sitter och pluggar på rasten. jag?! aa jag. ska bli duktig igen. ta tag i skiten bara. vem vet kanske har tur och får sluta tidiagre när jag är klar. men nae. så snälla lärare har vi nog inte. sen efter skolan blir det att skynda sig ner till söder och träffa jossebus. ÄNTLIGEN! underbart till max. får väl se vad vi hittar på. nått och äta måste jag ha först iaf. börjar bli hungrig. vilket är nått ytterst ovanligt. älskling sov hos mig inatt. mysigt. har sovit som ett litet barn. helt otroligt vad bra jag sovit inatt. tills en viss greta kom och körde bergsklättring. snällt. imorrn ska han sova hos mig igen. och imorrn blir han en i gänget och blir 17. haha och jag blir snart 18. snorunge. men gillar dig lika mkt ändå. lovar. eller kanske inte när du garvar åt mig när jag är trög. men ska fortsätta med uppgiften nu. 3 minuter innan lektionen börjar. plus i kanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0