don´t even wanna talk about it.

känner mig ensam, själv, övergiven. eller inte övergiven men näst intill. och jag tänker erkänna nu att jag saknar mamma och pappa... saknar dom så det gör ont. känns som om jag inte har nån nu. jag sitter hemma hela dagarna. instängd. kan inte göra nått. fast. finns ingen hemma som frågar hur det är, hur dan har varit. bara tystnad. äcklig jävla tystnad. det var därför jag bad dig komma hit igår. det går inte va själv. 14 fucking dar kvar med det här. det kliar i fingrarna igen. det lockar. men nej. jag ska inte, hur mkt jag än vill. ont i huvet och trött. ska runda av här nu. försöka sova. ensam.

bara 26 dar kvar.I need some eldkvarn i mig. bästa plura.
finns inget bättre. längtar. få känna rysningen. bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0