amazing.

helgen har varit helt amazing. fredags var jag hos christoffers mormor och morfar och åt smörgåstårta och fira saken. nice. sen åkte vi hem till mig och kolla på film sen fyllde vi upp badet och bubbla ett tag med massa tända ljus. massa mysigt. sen igår var jag i linköping med christoffers familj och fira han och två till. as kul med massa småbarn. verkligen. och det är ju konstigt att två st har fläta. väldigt konstigt. sen skjutsa dom hem mig och jag satte mig vid datan och hade inte en så trevligt stund. så fråga om saken var tvungen att åka hem. men snäll som han är kom han hit och höll mig sällskap hela natten. tack! today blev det en snabbis på stan. en helt underbar helg med världens underbaraste person som jag älskar massa mkt även fast han skadar mig hela tiden. pay back! men ska försöka ta tag i engelskan nu. promise I´ll be back later tonight.


ajlavjou snuttis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0