all alone.

har nästan alldeles precis följt snuttis en bit på vägen och sagt hejdå. alltid lika tråkigt. men han kommer ju hit på söndag. men endå ett tag kvar. typ sådär 3 dar. det här klara ju jag. all alone nu. eller stina och greta är hemma men dom kan man ju inte prata med. eller det kan man ju men jag får ju inga svar. eller stina kan svara ibland men jag förstår aldrig vad hon menar. imorrn äre klipp som gäller. inte en blekaste vad jag ska göra. tunna ur skiten till tusen äre som gåller iaf vad som mer hittas på märks imorrn. känns inte så jätte konstigt att mamma och pappa åkt. kommer väl märkas om nåra dar när jag börjar bli trött på farmor. nu ska jag hitta nått kul att se sen lägga mig i mamma och pappas stora säng med stina och greta och sova.


dags snart igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0