trötter. jatack.

jag måste ha ett seriöst fel på mina käkar. dom kan inte hålla sig stängda när jag sover. värsta charmigt att dregla värre än en, aa jag vet inte vad. det gillar vi fortsätt med det olsson. kör på bara. och synd att jag absolut inte gillar skolan just nu. nej inte alls. mig orkar inte. för lite sömn=orkar inte skolan. har inte sovit ordentligt på snart två veckor. undra varför. ja undra va det kan va. hatart. allt som har med det att göra. varenda jävla dag går åt att prata om det där. jippie. flyttar hemifrån snart. no skämtar. pallar inte med om det ska va så. posetivt nu olsson, posetivt.

det sjuka är att du inte ens fattar. du kallar dig men du håller ju inte
det du säger. du har gjort det förut och jag är inte förvånad att du gjorde
det igen. bara att det inte tog lika lång tid den här gången. men som en
annan gång så ljög du när jag fråga. jag har blivit sviken förut, många gånger.
så jag bryr mig inte speciellt mkt. men tänk på vad du gör innan jag
slutar bry mig och drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0