lonely road.

nu ska jag sluta vara duktig för den här veckan. jag skiter it imorrn. orkar inte. orkar inte sova. kommer inte sova nått inatt känns det som. och vad är det som är så svårt att förstå? du förtjänar inte mitt förtroende eller respekt längre. en gång, okej. andra gången, en gång för mkt men ok för den här gången. tredje. tredje gången gillt. inte en gång till ska du få chansen. din känsla är nu rätt. det har försvunnit. och jag bryr mig faktiskt inte.

   

det är i dom här stunderna jag saknar dig. tryggheten du fick mig att känna varje kväll jag skulle sova.
egentligen har jag inte accepterat att du är borta. att du inte längre är här äter upp mig.
att se och känna dig ta ett sista andetag. det var ju du som skulle finnas föralltid.
men det är också i dom här stunderna jag tackar nån där uppe att jag har dig. för utan dig vet
jag inte vart jag hade tagit vägen vissa gånger. ingen kommer kunna förstå vad du betyder för mig och
hur mycket jag älskar dig och lyckan du ger mig. du är min stryka och solstråle i dom mörkaste stunderna.
dom som säger att lycka inte kan köpas för pengar har aldrig haft hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0