kors i taket.

kors i taket att jag är i skolan. helt otroligt att jag har varit i skolan hela måndag, tisdag och onsdag. måste va nått fel på mig. men det visste jag ju redan. nog inte bara jag som vet om det. och man kan tydligen ha två arslen? men när det går ju inte. bara 25 minuter kvar nu sen är det hem och sova som gäller!!! woaho. måste äta upp en elefant eller nått först hungrig som ett liten mus eller nått. och familjen bara fortsätter att utöka. bara svarta oxo. mohaha. mig gillar dom. på avstånd. endast.

när förtroendet en gång blivit sviket är det svårt att bygga upp det igen.
det är inte mer än en grund nu.
du förtjänar snart inte mitt förtoende.
1+1=2 är snart 2-1=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0