duktigt.

vem har fått ig varning i naturkunskap med bara en lektion kvar?
jo, lilla jag. smart. väldigt smart. jag vet. helt oerhört massa smart.
kunde inte bli bättre det här. är verkligen stolt över mig själv. oja.
tråkhelg. massa tråk. nada att göra. sova fick jag inte göra idag heller.
och tiden sniglar sig fram som ett jag vet inte vad.
jätte trevligt med en hund som kommer och buffar på mig när jag
försöker skriva. charmtroll det där min lilla tjockis.
och godkänd blev han oxo. visste jag väl. konstigt om han inte hade blivit.
och tillökning har vi fått. värsta gulligt. coolt.
och jag ska faktiskt va duktig och gå hela veckan i skolan nästa vecka.
eller nästan. mig måste bli duktig nu när det inte är så mkt kvar.
ett ig i byxorna skulle ju sitta helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0