you´re out of my life.

it cuts me like a knife.
dåligt. så otroligt jävla dåligt. borde nästan lägga av snart. eller nä. asså det går ju inte.
bästa helgen med min plutt. eller min ENVISA plutt. fan värre än mig...
och det liksom ekar uppe i min säng nu. den har blivit för stor för mig.
lycka till med att somna ikväll säger jag bara.
kommer inte gå.


a la praktik imorrn. bara halva tiden kvar nu. tack. orkar inte mer. olja. jo, asså olja kan vara ganska sådär mkt varm ibland. och jag bara älskar mina variga blåsor på armen. klantig? ohnej, inte ett dugg.

Jag älskar dig mer än nåra ord kan förklara.
Från första stund har allt varit hur jävla perfekt som helst.
Jag önskar jag kunde va hos dig hela tiden. 
Och du, tack för att du gjort mig levande igen.
Utan dig hade jag inte överlevt det där.
Inte ett steg, inte ett andetag utan dig längre.
Du är mitt liv nu och jag skulle kunna offra allt för dig.
Utan tvekan. Hundra gånger om.
Jag älskar dig idag, imorrn och varje dag resten av mitt liv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0