vindruva din jävel.

smart. jag är så otroligt jävla smart. är kissnödig som en fucking myra och gissa vad jag gör. sätter mig och äter jävla vinduvor. jo men det gjorde ju saken så mkt bättre. verkligen. det är ju svårt att va smart hela tiden. det är faktiskt jobbigt. precis. och klockan går saaaaaakta. vill att den ska vara halv nio nu. japp. sug på den du din jävel.


du är inget mer än fotspår i sanden. men endå blir dom tydligare varje natt när drömmarna jagar mig.
det var länge sen nu. jag trodde det var över. slut.
jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden och sudda ut allt.
sudda ut allt det där med dig.
239.
jag skulle kunna döda för att få det borttaget.

I never ever felt like this before.
If you belive in a future, when we´re together, I won´t let you down.
If you want to stay close. I´ll never let you down.
You keep me safe from darkness and you show me how to be a better man.
Cause we are ready to make it. Oh forever that´s for sure

Cause you are my angel. You saved me from danger.
With you I´m no stranger. I won´t suffer any more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0