soon.

snart. aa snart. värsta snart. uno månad och en dag kvar. hallelulja. kors i taket. hihi. mig gillar. mig älskar. tihihi. apelsin. precis. du vet en såndär orange sak man skalar och sen äter och sen stinker det apelsin om fingrarna i en vecka. typ. nästan. och tisdag är check. bara tre fucking dar kvar nu. nån som vill följa med på mördarjakt? ingen? får väl görat själv då. fine for me.
gaasch asså aa snart. precis. massa snart. inte alls långt kvar. nä. men aa. munskölj vare ja. oja. absolut.
ska gå och äta upp min älskade hårbollgris till hund nu och sno en bulle. mums. bulle. oh vad gott. hmm, blev hungrig igen för typ tredje gången. kaffe. nä. det är ju blä. toalett. heter det så? jo, men asså det går nog det med. självklart att det gör. det fixar vi. nemas problemas vettu. tror jag lider av sömnproblem. jo. onödigt. sova är skönt. snark. dregel. skyller på mig när det inte ens va jag. men asså aa jag gillart endå.
hejdå, ska gå och ta hand om en sak nu så det inte händer en olycka i soffan. det skulle ju inte se så värst bra ut. och nä jag har absolut inte kul.

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG. nu. tack.

762. och bara 32 dar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0