smak.

bra. jag är så grymt jävla bra. chop chop bara sådär. tadaaaa. perfekt lirrom. ingen tvekan om saken.
herre gud hur står det till i tomrummet egentligen? ekar värre än under mitt för stora täcke. shit pomme asså.
kan ju inte va bra för hälsan. nä. helt bort blåst med vinden. trodde det var torsdag idag. var helt totalt inställd på det. men nehedå. det är bara onsdag. på tal om det, onsdag är check. och idag har lilla mig knäckt massa ägg med bara en hand. den ni. klå det om ni kan era dåliga jävlar. och det kom absolut inte nåra skalbitar i kladdet. nej absolut inte. testa att köra ner handen i en skål med 70 knäckta ägg. jag lovar så underbart mysig känsla.
ehm, asså just det torsdag imorrn och jag ska förvandla mig själv till en pannkaka. japp. ska steka pannkakor till typ hela sveriges befolkning. jag svär. pannkakssmet på fucking elva liter mjölk. sjukt ju. herre jesus asså. nä, men nästan. men nu måste lilla mig försöka ta på mig skorna och sen bege mig ut i den stora världen. ska träffa bästaste retard. får se vad som hittas på. varning på stan. eller oj, varning på hageby centrum. jag ber er ta den på allvar. kan bli riktigt illa om man blandar ihop oss två.
pappa står och knäcker ägg med två händer. pfft mes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0