pannshakes.

pannkakor. det ordet kommer förfölja mig. lukten kommer sitta kvar tills den dan jag dör. dagens känsla: pannkaka. dagen klädsel: pannkaka. aa men du vet. jag luktar fucking pannkaka! men goda var dom. så in i helvete. lirrom vad annars när det är mig som har gjort dom. och nu är torsdag oxo check. bara en fucking dag kvar. kommer va feting mkt imorrn. fucking 23 pers i vippen... ska döda dom jävlarna. andas olsson, andas. aa men precis. mm. nä men du vet. och vem fan har en ringsignal som låter som en jävla katt. jo lilla mammsen. tröga mupp. kan inte va lätt asså. kladdkaka. mums. ohh, jag blev nästan hungrig nu. men bara nästan. måste spara mig så jag orkar äta en våffla eller två sen. asså heter det förföljer? värsta muppiga ordet ju. blir lika förvirrad varje gång. uppblåsbara kinder, det ni. kors i ballongen. fredag imorrn. yeah. jag hoppar högt av lycka. ska faktiskt chocka mammsen och gå ut med min hund imorrn. jag lovar jag ramla nästan ner från soffan nu av chock. jag chockera mig själv. chockera. är det ens ett ord? tånagel. fräschigt. nepp inte ett dugg. men jag gillar idioten endå. massa mkt. oja. ska ställa mig och göra våfflor nu så dom blir färdiga nån gång innan jag somnar. tar ju hundra år innan det händer nått för dom där slempropparna. svårt ord att stava. titt nu börjar dom skrika på mig oxo. inte lätt av va liten asså.


"vet inte" 
rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0