kladdigt.

åter igen är jag så grymt jävla bra. så sjukt massa bra. jag blir förvånad. förvånad över hur bra jag kan va. och förvånad hur arg jag kan bli över nått. men hallå fucking hundra år. det går ju inte. nepp. och helt tomt blev det. inte en potatis smula kvar till oss. mums. dressing och pomme. massa mums. och jag äger på att göra ceasar nu. oja. om jag gör. haha. avis borde ni va! och jag har gjort världens godaste och kladdigaste kladdkaka. conny sa att den va beroendeframkallande. 300 meter långt ord. just det! det är fredag idag. och det betyder ingen mer praktik. jag är friiiiiiiiiii. fri som en fågel. hejsaan mig heter amanda achmed olsson och är världens bästa göra kladdkaka människa. yepp. ingen tvekan om det. och kul att det började regna när jag för en gångs skull var ute med hund fan. och när vi hade gått två meter såg det ut som om vi hade varit ute i tre timmar. jag fattar inte vad idioten gör. hmm, måste ha lärt henne allt jag kan. där har vi förklaringen på varför hon är som hon är. vi tog gummistövlarna, eller jag gjorde det, och drog upp till the fårhage. bästa. jag lovar. finns inget bättre. eller jo en sak bara. eller nu blev det svårt. tuttan eller det. hmm. ae jag vill inte välja. jag dra till med en feting sovmorron imorrn. jatack mig vill ha. ska sova lääääääänge. och den jäveln som väcker mig innan elva ska jag slå ihjäl. jag skämtar inte. rena rama allvar nu. hmm. nu blev jag arg igen. ska gå och arga mig nånstans.

Kommentarer
Postat av: Martin :D

Amanda ? :o Du verkar tycka om o ta kort på dina stövlar :o Haha :D

2010-03-29 @ 08:44:19
URL: http://martinsliv.bloggproffs.se
Postat av: amanda

mohaha jag älskar mina stövlar :R

2010-03-29 @ 13:36:27
Postat av: Martin :D

Märker de :D

2010-03-29 @ 21:08:52
URL: http://martinsliv.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0