knasigt.

nått måsta ha slagit slint.
man är väl perfekt precis som man är?
eller hur?
inte första gången dom här tankarna kommer smygandes.
men det säger bara pang varje gång.
vart kommer dom ifrån?
det har aldrig varit så förut.
jag av alla människor.
varför just jag?
vågar inte be om en tröstande famn ikväll.
vill inte störa, va i vägen.
hur länge ska dom hålla på?
nån gång måste dom ju sluta.
rädd. tänk om det blir värre.
tänk om jag blir besatt. beroende.
rör det sig runt omkring eller är det bara jag som skakar?
men nu ber jag dig att stanna med mig inatt. bara för den här gången.
men du är inte här.
jag är själv.
själv i ett mörkt rum.

min. bara min stina.
min. min alldeles egna tuttan.
ajlavjou skruttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0