catch my breath.

mår som ett pisshav eller nått.
kan inte äta. och jag gillar ju verkligen inte att äta annars. jo men vi säger så.
och överfallen av en jävla geting ska man bli oxo. såna gillar jag med starkt.
och om 1 månad och 22 dar flyttar jag. japp. helt seriöst.
jag ska överge mitt älskade loft. kommer bli sorligt. och min fina tavla.
massa sorligt det här. kommer bli svårt. och jag kan inte ångra mig heller.
nä. för mamma ska förstöra mitt fina rum. mitt älskade bästaste loft.
men ska dra mig ut med hunden snart och möta lilla mamma snäll som jag är.
en ursäkt att gå ut med hunden oxo. men måste ju va smart.



jag vet att jag gör fel, att jag gör misstag. men jag måste oxo va ärlig och säga.
det finns inget värre än att göra dig besviken. för du betyder mer än nått annat för mig.
förlåt för alla fel jag gör. men jag älskar dig mest av allt och skulle inte klara mig utan dig.
du vet att du är mitt liv och att jag gör allt för dig. utan dig finns ingen mig.
du är min enda kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0