16darkvar.

I'm overboard.
And I need your love to pull me up.
I can't swim on my own.
My lifesaver.

nada att göra som vanligt. vill ha imorrn. plutt is coming hit. tror jag iaf.
behöver sällskap i sängen. inte kul att somna själv.
somna sådär häromdan. inte gjort det på massa länge. på över 6 månader.
saknar dig min vän. vart tog du vägen. saknar tryggheten du gav mig varje natt jag inte kunde sova.
det är ett år sen snart. ett helt år utan dig.
och det är nu jag börjar fatta. du kommer inte tillbaka.
det gör ont att inse det.
helt plötsligt blev allt så svårt utan dig här.
vi kommer ses en dag, du och jag.

 
du är det absolut finaste jag har.
och jag älskar dig mest av allt.
och det är bara 16 dar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0