ten million fireflies

aa men jo jätte kul. aj. massa aj. jo tänkte gå och hänga mig nu bara för att jag inte kommer kunna träna på HELA FUCKING VECKAN! smart olsson, smart.

It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep
Cause everything is never as it seems
Cause I'd get a thousand hugs from ten thousand lightning bugs


whändag imorrn. massa kul. mig gillart. och jag sluta 3 igår eller hur var det?


för varje gång jag ska sägat, säger jag fel.
minnen kladdar sig fast på väggarna och lämnar mig vaken varje natt.  
det finns så mkt som du egentligen borde veta. du måste få veta för att kunna förstå.
allt kommer bara låta fel.
men du måste få veta sanningen. du måste få veta.
veta vad som håller mig vaken varje natt. veta varför tårar kan rinna timmar i sträck.
du måste få veta min sanning.

Kommentarer
Postat av: Sötleif

Klart du sluta tre igår :D <3

2010-01-27 @ 15:06:59
URL: http://murremuffla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0