But still I have to say I would do it all again

men liksom aa. sjukt. äntligen. väntat på den här dan jag vet inte hur länge.
livet kom typ tillbaka helt plötsligt. och jag tjuter fan av lycka snart.



nothing I could do could protect me from you that night.
what do you do at this very moment when I think of you?
no matter how I fight it I can´t deny it. I still.
and I´m stuck in a moment.

och det är sjukt att jag fortfarande skulle kunna göra allt utan minsta tvekan.
och det är bara en massa lögner det där. det är inte sant. det borde inte vara såhär.
det är svårt att inse sin egen sanning när man undviker den hela tiden.
det här är nått du aldrig kommer att förstå hur mycket jag än försöker förklara.
och jag lovar att det kommer inte bli bättre. jag har låtit det bli en del av allt nu.
tomma ord är allt jag hör. det borde verkligen inte vara såhär.
det borde tagit slut för länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0