lirrom ingen kommentar. vad tror du egentligen?

liksom vad tror du egentligen? tror du verkligen att du känner mig bättre än erica? shit människa du måste va hög på nått. den muppen känner mig bättre än vad jag själv gör vissa gånger. och alla gånger du sagt att du förstår mig. hej kom och hjälp mig. du har inte förstått nått. inte ens minsta lilla. och tro inte att du vet allt. du vet inte ens hälften. du var inte med från början som vissa andra var. och alla dom där orden, jag tror inte ett skit på dom. har aldrig gjort heller. ingen kommer kunna ta ericas plats hos mig. inte nån eller nått.
det är bara riktiga vänner som kan se dom osynliga tårarna.


och det är sjukt. precis det där jag aldrig trodde.

Kommentarer
Postat av: erica

jag älskar dig bästanvän ♥

jag har vart med dig från början, vi gick igenom allt tillsammans. Och så kommer det alltid vara. Vi genom allt? <3

Du vet att du inte kan dölja något för mig, för jag märker direkt på dig. jag kommer aldrig kunna förklara hur mycket du betyder för mig.

Du är den som känner mig bäst, och vi har våra minnen. Och våran sjuka humor ska vi inte prata om. Det finns ingen som förstår mig lika bra som du gör, ingen som stannat kvar vid min sida så fort det är något. Du har alltid ställt upp för mig, och jag måste bara tacka dig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är anledningen till att jag orkar. Så fort det är något så har du vart den första jag pratat med. Det skrämmer mig vissa stunder när man inser att om jag inte hade skrivit till dig på msn om att jag hade ny msn, så kanske vi inte skulle vart sams idag. Men jag är glad över att jag har dig igen.

Jag vet att jag inte vart den bästa, men med dig försöker jag. Du har fått mig att inte ge upp, för du för min och jag för din? det var så vi sa. <3

Jag har lovat dig att inte lämna dig nu, vet att du inte tror på dom orden, men jag stannar kvar hos dig. Du är aldrig ensam genom något. För jag är med dig hela vägen.

jag kanske ska sluta skriva nu om dig innan det blir en bok. :D

hahaha, men du ska veta att jag älskar dig amanda, vi genom allt. <3

vindpust <33

2010-02-03 @ 11:32:17
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0