hatar. aa. utan tvekan.

vad fan tror du om mig egentligen? men aa tro det om du vill. du som är så jävla perfekt och håller allt du lovar. och du "älskade" mig och "förstod" precis vad jag går igenom. seriöst. och jag tar ju verkligen åt mig av det du säger. och du verkar ju ta det såååå seriöst. jag visste att allt bara var tomma ord från första stund. men om du vill att jag ska vara kvar i nått som inte känns bra så är det helt ok med mig, förlåt jag visste inte att du ville ha det så. kanske skulle frågat innan jag sa hur jag kände. och jag ber så mkt om förlåtelse att jag sa sannigen att jag inte kunde. det skulle jag ju verkligen inte gjort. jag skulle ju lovat en massa saker som jag inte kan hålla. vi kan ju testa så du får veta hur det känns. vi kan ju göra det så du får se det oxo. då kanske det känns lite bättre för dig. det var du som gav upp först. tror du inte jag vet vad du sagt till erica. tror du inte jag får reda på allt.
liksom det finns inget mer nu. bara en sak till.
hejdå. du var inte ens värd det här.

världens bästa är ni. helt klart.


bästaste finaste snuttigull.

Kommentarer
Postat av: Filip

he's a crazy ass bitch ;)

2010-02-05 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0