dos.

aa men jo jag har verkligen världens snällaste hund. utan tvekan sådär. absolut. men aa jag typ gillar henne endå. men kanske lite mindre. eller inte. men precis ska gå och pussla ihop det där nu. hejdå.

dos dagar kvar nu. bästaste. och imorrn. mjaou me like. precis. me like mycket. lov. aa. slipper skolan. jatack mig vill. ska gå och göra nått så jag inte somnar innan kvällen börjar. lycka till. jatack det kan behövas.

You know you got the power to make me weak inside.
Boy you leave me breathless but it's okay. 
cause you are my survival.

I'd walk halfway around the world for just one kiss from you.
To get to you I'd walk a thousand miles.
ajlavjou♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0