waiting on hell.

sitter i soffan och inte gör nått. inte så jättesugen på att gå ut heller. djävulen med tjänare kommer om typ två timmar. kuuuul. blir väl lite julfirande eller nått idag eftersom det inte blir nått på fredag. gör mig absolut inget. blir att va hemma hos saken med massa folk ist. skulle hellre va hemma hos han idag med. vill inte va hemma när dom kommer hit. har nada respekt kvar. blir att åka till saken imorrn tror jag om jag får. har nästen redan nu tagit lov. bara avslutning på tisdag. kanske inte går. känns ovärt att ta sig dit i det här vädret. blir att va hemma och baka ist i så fall. handboll idag oxo. yeah. ledig och sova imorrn. nice fifan. smell you later.

If you read this din mupp I would like to see you one day very soon.
om du inte förstod det där så är jag i behov av att träffas nån dag väldigt snart!

Kommentarer
Postat av: erica

vi får ta och bestämma en dag väldigt snart tycker jag! :)

2010-12-19 @ 13:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0