uno vecka kvar!

äntligen fredag. äntligen får jag sova imorrn. yeah. haft storkök hela veckan. asanice. mkt slav men bästa gruppen. aa. är äckligt trött nu bara. som alla andra dar. hoppas skiten mamma köpte funkar nu. ska faktiskt försöka plugga lite eng nu så jag inte somnar allt för tidigt. imorrn ska jag hem till idioten och sova där. nice. och om en vecka sitter jag där och känner mig som världens lyckligaste. en vecka kvar nu bara. ÄNTLIGEN! får rysningar av bara tanken. helt sjukt.

även om du gjorde en av de saker jag tycker är värst så tar alla känslor över.
jag är så oerhört svag för dig. känner mig fortfarande lite sviken.
men jag älskar dig mer än nått annat och skulle aldrig tänka tanken att låta dig gå.

även dom man inte trodde kan förvåna ibland. ont som fan gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0