twentyfour.

nu är det bara 24 timmar kvar. 24 FUCKING TIMMAR! imorrn kommer gå äckligt jävla bajs sakta. som alltid när jag ser fram emot nått. och om du läser din idiot så kan jag ju påminna dig igen, KLOCKAN TIO ÄR DET SLUT. HÖRSAL KL TIO. TACK. mohaha. trött som ett litet risgryn är jag oxo. imorrn ska jag sova hos saken. mysigt. ska äntligen få se färdigt filmen vi börja se i tisdags eftersom det var nån som helt plötsligt skulle fixa tvn och kolla på fotboll. lika bra att jag vänjer mig. är ganska så van endå. när det är fotboll på tv passar man på att ta en powernap i soffan. en precis lagom nap på typ en och en halv till två timmar. perfekt vettu. har bara ett problem tills imorrn. kläder. har ingen aning om vad jag ska ha på mig. kjol har jag varit inne på. men ae jag vet inte. klänning kanske. hmm. svårt. very svårt. men nått ska jag nog hitta bland röran. kanske kör på samma som förra året. det kan bli ganska bra. kanske. nä usch nu orkar jag inte tänka på det. mammsen och jag har namnsdag idag. jappjapp. anna duvet. fina vantar fick jag av henne. gött. pengar ska jag få imorrn oxo så jag kan köpa kläder. har hittat ett par byxor men då måste jag meddela att jag ska bli kille ett tag så jag kan använda dom. men nu ska jag kolla tv och försöka hålla mig vaken nåra timmar till iaf.

usch vad jag saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0