today and every day.

det är helt toltalt jätte svårt och sova själv. det går inte somna när det inte är nån som ligger bredvid och får cpryckningar, snor täcket och trycker in mig i väggen. det är lite extra svårt att sova utan att känna nån som smyger handen under min kudden och sen lägger sina armar omkring mig och håller om mig flera timmar. jag måste vänta enda till fredag nu. sen vet jag inte när nästa gång blir efter det. jag önskar att jag hade jobb, var arton så jag kunde flytta tillsammans med dig. jag längtar massor tills vi åker i väg i sommar. en vecka bara du och jag. jag önskar att jag kunde va med dig varje natt. snart börjar skolan oxo. då blir det som vanligt. usch. imorrn ska jag göra absolut nada. eller mamma skulle skriva en av sina berömmda lappar så lite finns nog att göra. har lovat att va snäll och hjälpa till för att hon hämta mig och christoffer sent igår inne i stan. snäll som få är hon. fått tag i min kära bror har jag oxo. imorrn kommer allt va klart. bra är han. oerhört. umgås med min bästa stina ska jag göra. ligga och ta en nap eller två med henne och magnus i soffan. greta är välkommen hon med om hon är snäll. la mig nästan på henne förut. not mitt fel. vill handla massa kläder. men har verkligen nada money. allt som tjänas måste gå till the resa eftersom vi nu måste åka tåg upp till arlanda. skulle flygit från stan först, men nae det blev inställt. var verkligen tur att vi fick samma hotell och kunde åka till kreta ändå. annars hade jag blivit lite ledsen. har hittat en sak som gjort mig lite sådär orolig. måste jag undersöka närmare. nu ska jag fakiskt försöka att sova. måste gå upp skapligt och gå ner och va sällskap med stina imorrn. har två hus att städa oxo. mitt och det stora. får ju besök på fredag så skapligt kan det väl se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0