the best things in life are free...

då var träningen avklarad. skönt. va skönt att få svettas igen. mohaha. tränade till och med i tjocktröja idag för att få extra värme. It did work. nu har jag MASSA ajaj. ett lillfinger som lever ett eget liv. aa precis så ska det va. lyckades även sträcka båda armbågarna idag. very lyckat. börjar bli trött nu. ska väl sova snart om jag kan. ska kolla runt lite sen ladda inför en jättejobbig dag i skolan imorrn igen. nae. efter skolan äre träning som gäller. igen. med emma, linnea tror jag, christoffer och lukas. nice. men ska nog bara gå because of en anledning. nu ångrar jag att jag inte snodde tejprullen jag såg på träningen. pfft. ska vara snäll imorrn. har sådär lite dåligt samvete. nae nu vill jag inte skriva mer för det är nån som verkligen flyttat på knapparna.

Without you, I´m nothing
With you, I´m something’
Together, we´re everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0