snurra min jord.

ligger i sängen och lyssnar på plura. är i behov av lite görmiggladmusik. saknar dig. önskar du kunde vara här hela tiden. det är massa långt kvar till tisdag. hela dan kommer gå äckligt sakta. magnus är borta oxo. han har inte varit hemma på tre dar nu. ledig imorrn. yeah. men min lediga dag förstörs av att farmor kommer. skulle hellre skjuta mig. japp. är inte ett dugg trött. känns som om jag skulle kunna ligga och glo i flera timmar till. kanske skulle passa på att göra eng när jag endå inte kan sova. låter som en ganska bra ide. har bara två och en halv sidor kvar att översätta sen är jag klar med allt. precis allt. duktiga jag. bara en vecka kvar nu. kommer bli en skön vecka. kök hela fucking veckan. nice. kick some ass i storköket. stefan sa att vi var den bästa gruppen hitills. men det visste vi redan. eller vissa av oss iaf. har fått med mig christoffer på eldkvarn nu. yeah. det var ett måste. saknade han massa jätte mkt när dom spela kärlekens tunga och jag såg pappa stod och höll om mamma. men ae ska ligga och glo ett tag till och sakna dig bara sådär lite. och drömma om att det är tisdag typ om nåra timmar eller nått och du ligger här.

Plura ♥
Du berusar mig som ett moget vin.
Du har mitt hjärta i din hand.
Luften darrar, tiden stannar när vi tillbringar natten tillsammans.
Var som helst, hur som helst, när som helst. Vi dras till varandra.
Jag tycker om dig för du är vacker. Men jag älskar dig för att du är du.
Det är kallt här ute men varmt inne hos sig. Låt oss nu ta av varandra.
Luften darrar.
Christoffer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0